Im back!

Har varit lite frånvarande på bloggen nu sen jag kom ut, men jag har inte varit hos mamma så mycket och det är där min dator står, sen har jag inte haft så mycket att skriva heller. Jag bor väl mer eller mindre ihop med min karl nu iaf. Det funkar bra, vi passar så bra ihop fast ändå inte på något vis, för vi tjaffsar ju om allt  och inget hela tiden, men det kan ju bero på att våra åsikter är ganska olika, inte så konstigt eftersom ålderskillnaden är rätt stor. Men gud vad jag älskar den där jävla gubben =) Han är så underbar, så fin & så omtänksam.
Just nu är jag på Cafét, jobbar ett par timmar för första gången på ca ett halvår, känns rätt bra faktiskt, får bli mer sånt tror jag, men gud va tiden har gått fort. vet inte vart dagarna tar vägen nu för tiden.
Idag ska jag vara med min syster & min karl, vi ska ut på lite äventyr, sen ska jag dricka lite vin med herr Lindstedt ikväll, fan va bra humör man blir på när det är fint väder. =)

Gick ju in på min blogg nu för första gången på väldigt länge och såg "kriget"  som är där. Förstår inte vem personen är som skriver all skit, och jag förstår definitivt inte varför hon/han (antar att det är en hon)  ens läser om mig och mitt liv om jag är en så hemsk människa dårå, varför engagera sig i en liten tjackhoras liv isf?
Jag skulle aldrig kunna ägna hela mitt liv åt att "ha koll" på andras liv, och sitta och läsa och kommentera massa skit .. för stör man sig på något undviker man ju det .. Eller har jag fel?
Ja jag är tillsammans med en som är 45! åh gud, stranger things has happened?
Åldern har verkligen ingen betydelse, vi älskar varandra precis som två 20 åringar älskar varandra, och våran kärlek har inget med droger att göra, och jag kommer inte heller att "flänga" runt bland massa äckliga gubbar för att få gratis knark?
Jag har min gubbe och jag håller mig till honom, sen är folk i den här stan faktiskt alldeles för snåla för att skänka bort knark. Jaha, nu ska jag lägga in lite låtar i min Mp3, tack för mig..

Feels good to be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0