I may be changed but so have he.

Sitter på Cafét nu, ska jobba idag igen, men det är fint väder så det blir nog inte mycket folk, Älsklingen är påväg hit nu, han ska vara här med mig, han har ju aldrig varit här så det blir första gången för honom. Kan bli kul. Undrar om han kan bete sig bland folk? ;)
Idag är det fint väder så jag är på bra humör, sen har jag och julle inte bråkat än idag, och hittills har han varit så go & glad.. =) För ovanlighetens skull då...  Känner på mig att det blir en bra dag idag..
Får väl bli vin ikväll då, har sagt i fyra fem dagar nu att ja ska dricka mitt jävla vin, men ja glömmer av det och fastnar med något annat, som vanligt. Smsar med Emma nu med, jag ska ha hunden idag vid fyra till ett inatt, kul! =) Har saknat honom massa, ja va ju med honom varje dag nästan ett tag ju..
Skickade  sms till min farfar nyss med, det var så längesen vi pratade med varandra, han har sagt att han ska komma, ringa & att ja ska komma dit massa gånger, men sen hör han inte av sig, känns inge bra alls, vet inte vad det beror på, han kanske inte vill ha ngn kontakt med mig mer pga det ja gjort?
Men hoppas han svarar mig sen...
Nu ska ja göra lite nachos dårå...


Dom går till vad dom tycker är sitt hem
Drogerna först och framtiden sen
Du trampar snett, det blir snedsteg här och där
Efter någon vecka vet du inte vem du är
Eller vem du var


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0