Rehab error!

Dag sju är det idag och det har blivit återfall. Inte helt oväntat. Men det  är sånt som händer, har vart dåligt med uppdatering i bloggen nu dom senaste dagarna, har inte haft någon dator där jag varit. Drog iväg ett par dagar. Men igår sov jag hemma hos mamma iaf. Vi bestämt att jag ska sova hemma varje natt, eller nej vi har inte bestämt det, HON har gjort det. Ja.. Jag är myndig men gör som min mamma säger, sjukt! Jag har egentligen inga problem med att sova här heller, ja behöver ju inte vara här i vaket tillstånd.. förutom vissa dagar då,  när jag inte kan sova, vad ska ja göra då? Lägga mig i sängen och "låtsas sova" för att det ska se bra ut ? I veckan känns det som jag har hur mycket som helst att göra., Imorgon ska jag iaf till ANL och göra det där jävla pissprovet, det ser inte bra ut. Tisdag ska läkaren ringa och ge mig en tid för lite tester, det är något jag inte ser fram emot. Sen är det möten på socialen på wahlundsgården en dag och "vanliga soc" en dag med.. Så fruktansvärt mycket var det inte men mer än vanligt, nej nu ska jag dricka mitt kaffe & ta en cigg. Sen funderar jag på att åka upp till sabina och se så att hon lever... Jag glider ju runt på moppe nu =) Haha, pinsamt. Sen blir det väl hem till sambon och se till så att han lever och mår bra han med.. Lilla virre, tror inte han klarar sig utan mig under såhär lång tid. Nej nu får jag nog snabba mig så inte alla Stessen tar slut med, då blir det värre!

Ha det bra heey!




Tack för alla fina anonyma kommentarer. Som jag skrivit förut så läs inte om det inte passar. Tänker inte engagera mig i att "svara" på kommentarerna heller, speciellt inte så länge dom är anonyma. Jag vet vad som stämmer och inte. Det enda jag kan svara på är att "Äldre som har hållt på i flera år kan sluta och det där..."
Jag har aldrig sagt något annat?! Det vet jag mycket väl, har aldrig jämnfört mig med dom heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0