Dag tre!

Fy fan i helvetes jävla fitt kuk! Mår sämre än sämst idag. Kan man bli mer deprimerad? Orkar inte ens sminka mig och det har nog alltid variot det viktigaste för mig i många år, att inte visa mig ute utan smink. Plattade håret för att må bättre, brukar alltid må bättre när ja tycker att jag gjort mig "fin", men de hjälpte inte ett jävla dugg. Så nu skiter jag i allt. Svara i telefonen bara ditt as så jag åtminstone kan få några stess!!!
Satt & tittade på mina vener nyss, dom är jätte vackra och redo för dos det ser jag, det nästan pulserar i dom nu.
Märks väl hur det blir, ska försöka hålla mig men det är inte så lätt att orka med allt när man är se nere hela tiden.
 När går det över ? Kommer jag må såhär hela livet tills jag får en dos igen eller ?
Är fruktansvärt yr med, ögonen hänger inte med alls. dricker kaffe nu i hopp om att bli lite piggare.
Det enda som känns bra nu är att sanningen är ute och ja slipper alla lögner hela tiden, det va jobbigt att ljuga för alla, många gånger trodde jag på det själv med. Fan vad jag saknar många saker. Jag saknar tillochmed Rolle!

Nej nu ska jag försöka leva vidare... i mitt liv som ren. Jävla Bullshit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska träffa äldre som är riktigt beroende inte som du som har tagit för ATT DET ÄR TUFFT!!! alltså du e så patetisk att man kan gråta för de. herre gud, inte konstigt far din inte vill ha dej , en jävla mes är vad du är, springer runt å tycker du e såååå cool.

2009-03-08 @ 10:26:38
Postat av: Anonym

Patetisk, tycker att personen som skriver såna orginella kommentarer borde ta å slå upp de ordet.. sen som sagt, sluta läs.. pinsamt är dock att du skriver så som du gör men inte vågar stå för vem du är. du borde växa upp å ta reda på vad droger är å handlar om.. Jaffy, panna upp ! take care..

2009-03-08 @ 13:41:51
Postat av: Jaffy

Så ska det låta när man kommenterar ! Panna upp !! =)

2009-03-08 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0