Behandling dag två.

Jaha, andra dagen på beroendecenter nu då. Går ganska bra, saknar min älskling och en panna, men det går öndp hyffsat bra, hade riktigt med abstinens igår men ja fick väldigt bra stöd av en kille som också sitter här av samma anledning som mig. Vi har kommit väldigt nära varandra och jag hoppas vi kan hålla kontakten efter det här med, idag har jag inte gjort så mycket, finns väl inte så mycket att göra, medicin klockan åtta, frukost nio, sen promenad vid tio om man vill men jag känner mig inte redo för det riktigt. Kommer bli jobbigt om jag skulle möta någon jag känner ute....
sen är det lunch vid tolv, middag vid fem... timmarna vi inte äter eller medicineras så kollar vi väl mest på film och sådär..
Ska gå o prata med sköterskan om mer medicin med, får stesolid 2mg, det hjälper inte alls.. Nej nu ska ja hjälpa chris och baka lite... Ska försöka uppdatera lite, skriver en rehab dagbok här inne med så det blir lite mycket, men det är bra att jag håller mig sysselsatt. Folk får sluta kommentara nu tycker jag, börjar bli lite pinsamt.. Tur att den är anomyn, annars hade det inte vart alls kul.. Jag tar inte åt mig ett dugg av vad som skrivs, det är mest det att det är min blogg och jag "skäms" över dina/era urlöjliga kommentarer, personen i fråga kan inte vara mer än 15 år.

Men jag hoppas ni har det bra mina vänner,
Sabina, om du träffar min virrpanna, hälsa att jag tänker på honom & älskar honom.
Försökte ringa er båda igår men fick inget svar. provar ikväll igen.. rint åtta.

peace

Kommentarer
Postat av: skev..

Självklart ska jag hälsa de.. sköt om dej nu ! håller koll på mobilen ikväll, missar dej hela tiden..

2009-03-26 @ 10:26:48
Postat av: julia

MEN VAFAN ÄRE FÖR JÄVLA IDIOTER SOM KOMMENTERAR! ja blir helt jävla pissed off!

okej vi har inte så bra kontakt du o ja, men vafan klart ja bryr mej om dej.



HORA KAN DU VA SJÄLV JÄVLA ANONYMA OMOGNA JÄVEL VÄX UPP!

2009-03-26 @ 17:59:22
URL: http://knulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0