Behandling dag tre

Igår kväll hade jag och två andra killar hur kul som helst, låg o garva så jag tror jag fick magrutor, vi olusta som fan, kändes knappt som vi va inlåsta förutyom när vi börja prata om alla droger o så, man fick ju världens sug men det skratta vi också bort.. Idag vakna jag vid åtta igen och fick medicin, somna om sen väcktes jag av chris för att ja skulle få i mig frukost, la mig igen , och väcktes ännu en gång av honom, då va det lunch, sen somna ja om o väcktes av medicin, då gick ja upp o insåg att ja inte kan sova bort hela dagen.. men den här dagen har inte alls varit bra, mått skit dåligt och fått panikattacker... fått medicin fär det med... man får ju mer droger härinne än utanför =)
Pratade med älsklingen igår med, då kändes det lite bättre, men jag ville ännu mer ut då.. Känns så hopplöst att vara här inne ändå, känns inte som det kommer förändra någoit när jag kommer ut. men jag vet att jag inte kan tänka så, när jag kommer ut ska jag va ren.... i hela mitt liv är det ju tänkt då, man kan ju aldrig ta en panna till o tro att man kan återgå till helgpundande, det funkar ju inte så. Förut tog dom fyra, fem rör med blod av mig, dom ska testa mig mot hepatit och HIV. Hoppas på det bästa då.. Kändes rätt jobbigt när hon tryckte in nålen med.. Sånt där triggar ju upp en.

nej nu ska ja prata lite med mamma på msn, sen ska jag väl sätta mig o kolla film med chris & Monne..

Förresten, gjorde urinprov igår med.. Grön på allt utom Benzo, men det är ju inte så konstigt eftersom det är det dom ger mig! Mycket stolt över mig själv!! =)

peace


Kommentarer
Postat av: julia

HÅLL KÄFTEN!

2009-03-26 @ 18:01:30
Postat av: julia

inte du jaffy.. seriöst va ja hatar anonyma jävlar!

2009-03-26 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0