Behandling dag 9

Idag försökte jag sova bort dagen, men det va omöjligt för personalen väckte mig hela jävla tiden, vart skit lack.
Dom säger hela tiden att dom första dagarna man är här brukar dom flesta inte vilja gå ut ur rummet och bara sova, men att jag va så positiv och glad och va med på allt... men när jag väl vill vara ifred och sova då får jag inte det, dom fråga om ja kanske få för mkt medicin att det va därför jag sov och att jag måste vända rätt dygnet, men snälla nån, det gjorde jag ju hela veckan, detta handla om en dag! men men..
Nu är jag iaf uppe och nu ska jag fortsätta mitt möte med AC för imorgon kommer sivan hit, henne har jag saknat en del, trodde nästan hon hade glömt mig, ska ringa cris ikväll med, hörs hur han mår och hur det funkar för honom.

Idag är en bra dag, för första gången känner jag att jag INTE vill ha en panna, inte nu, inte ens om den ligger framför mig, inte imorgon & aldrig mer.. Skönt om ja kunde känna så varje dag, men jag tänker hålla i den känslan ett tag.


Idag fick jag veta att den 14 April blir jag utskriven!




peace

Kommentarer
Postat av: Johanna gbg

Men herregud lägg av era jävla töntiga kommentarer, låt tjejen vara. Om ni nu tycker att hon är en hora och allt vad ni skriver, ge fan i att gå in och läsa ist och skaffa er ett liv ist!!!

2009-03-31 @ 17:10:00
Postat av: Anonym

Jag men eller hur? vad är det för människor?

2009-03-31 @ 17:10:56
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs mina dagliga uppdateringar, skriver om allt möjligt!



Idag har jag lagt upp bilder på

två Louis Vuitton väskor varav en är FAKE.



Skriver om mode, smink, tips i alla former, intressanta fakta, HOROSKOP.



Följ mina dagliga uppdateringar!

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-31 @ 17:12:24
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut lite modellbilder från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-03-31 @ 17:15:30
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Dick

Får man hälsa på ?

2009-03-31 @ 17:54:53
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se ... det är inte lika kul att se din blogg för här handlar ju om en person som förskännar allt som händer henne nu ;)

2009-03-31 @ 18:57:09
Postat av: fia

vad skönt att du verkar må bättre vännen!

vill du kan du slå en pling när du orkar så kan vi ta en cigg tesammans! om du fortfarande röker. annars kan vi bara tjöta.

2009-03-31 @ 19:11:35
Postat av: Jaffa

Ja man får hälsa på, bara att man ringer dom här på beroendecenter och pratar med dom om en tid och så.. 86030 tror ja nr är..

2009-04-01 @ 09:41:28
URL: http://jaffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0