Behandling dag 7

Shit! Jag insåg precis att jag inte har haft någon aning om hur fort tiden egentligen har gått. När jag blir frågad hur länge jag har injicireat säger jag runt en månad, men i själva verket är det för snart FYRA månader sen!!  Jag inser nu hur mycket jag har kastat bort och att jag inte har haft ngn aning om vad jag har hållt på med under en så lång tid. igår började jag träna faktiskt, träna bara i högst 40 minuter (med rökpaus) hehe men ändå, jag ska göra det varje dag så jag inte bara sitter här inne och blir fet... Abstinens igår så jag trodde jag skulle dö, men de löste sig, som allt annat gör härinne.. Dagen i övrigt här har varit bra, imorgon blir det värre. dom åker dom, alla tre! =(

Sabina! Jag vet inte vad som hänt med dej, har alltid vetat hur du funkar men du har blivit någon jag avskyr, tänk efter lite själv hur du beter dej sen kan du tänka över vem du påminnner om och vem du blivit! kan du inte komma på det själv så kan jag berätta för dej! Rolle!! Du är rolle, din dumma jävla tjackhora!! Du är skyldig mej en massa pengar... Du är skyldig min karl en massa pengar och en del jävla ursäkter! Jag vill inte veta att du är hemma hos honom en enda jävla gång till för då blir det inte roligt, nyckeln till honom ska du lämna tillbaka idag, du ska inte ha den överhuvudtaget, fan, han gillar inte ens dej.. Sen att du golar ner folk hursomhelst är jävligt oroväckande med.. rykten sprids och du är inte mycket bättre är va bolle är, men ni verkar ju rätt nära ni med. Hoppas inte snuten tar dej, för alla andras skull, för är den någon snuten kan knäcka är det dej! What goes around comes around!

Kommentarer
Postat av: fia

men höll du på när du var i gbg hos oss??:(

vill tebaka te den helgen!!!

2009-03-29 @ 16:58:10
Postat av: Dick

Det Va väl ett jävla pajkastande!!!

Jennifer ä precis lika snygg som mig, om du utseendet skulle ha nån som helst betydelse, vilket det inte har.Ja hoppas på dig gumman....

"All skit man kastar upp kommer till slut ner igen"

Pappsen

2009-03-29 @ 18:49:02
Postat av: Dick

Det Va väl ett jävla pajkastande!!!

Jennifer ä precis lika snygg som mig, om nu utseendet skulle ha nån som helst betydelse,

vilket det inte har.

Ja hoppas på dig gumman....

"All skit dom kastar upp kommer senare regna ner över dom"

Pappsen

2009-03-29 @ 18:51:08
Postat av: Anonym

hahaha..fy fan!! vad är du då??



har inget och inga..kan knäppast tro att nån gång du har varit älskad av nån..förstår du inte att ALLA du var med ville bara ha sex?? du är så jävla lätt!! en riktig hora är du! inga älskar dig Jennifer..ta ditt liv! bäst du kan göra. du är inget!

2009-03-30 @ 18:45:05
Postat av: fia

jag vill inte bara ha sex med jaffa och jag älskar henne mycket!

2009-03-30 @ 21:20:43
Postat av: Anonym

hahaha!! förstår nästa det!! kmt kommer ju ifrån en tjej

2009-03-30 @ 22:38:15
Postat av: jaffy

Jag älskar dej med fia.. Jag vet att du inte bara utnyttjar mig för min kropp. ;) men sex har vi och det blir det mer av sen haha, puss

2009-03-31 @ 14:31:39
Postat av: Johanna

Bry dej inte om dom här omogna människorna! Tänk på dej själv, det är viktigast nu!

2009-03-31 @ 17:14:34
Postat av: Alexandra

Fy fan vilka töntiga kommentarer, hur orkar folk? Men skit i dom, du klarar detta! Försök vara stark gumman!

2009-03-31 @ 18:57:18
Postat av: Anonym

Postat av: jaffy

Jag älskar dej med fia.. Jag vet att du inte bara utnyttjar mig för min kropp. ;) men sex har vi och det blir det mer av sen haha, puss



2009-03-31 @ 14:31:39





hahahaah!!! tror du att din kropp är het eller?? hahahaha Jaffa min älskling.jag har knullat dig redan och jag vet precis hur djupt du är haha!! dina bröst är så jävla fulla...inte ens min morsan har samma!

2009-03-31 @ 19:01:50
Postat av: Anonym

Jaffa, Jag tycker du är stark som vågar skriva hur du känner och tycker & gör! Inte alla som vågar skriva det. Pga att dom är rädda för sådana här kommentarer! >Men en blogg är till för att skriva i vad man känner & tycker.



Läs då för fan inte hennes blogg om den är så illa?



Förstår ni inte att hon skriver av sig för att kunna må lite bättre och även kanske ett rop på hjälp? Nej men då försöker folk ist trycka ner henne ännu mer.. Idioter som bor i denna stad iaf!

Jag vet att du hatar mig Jaffa pga mkt tjaffs vi har haft:)



Men men .. Tycker du är stark som skriver om dina problem iaf !

2009-04-03 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0