Behandling dag 8

Idag har jag varit här i en vecka. Den här dagen känns för jävlig!! Monne & Linda åkte imorse, hann inte ens säga hej då. Men han hade bett cris krama mig åt honom. För en halvtimma sen åkte cris, grinar fortfarande.. Hur i helvete ska jag klara mig själv här inne själv nu då? Det går kanske, det ska gå, jag åker nog kanske ner till Gbg som fia ber mig om när jag kommer ut. Kan inte vara kvar i kristinehamn.. Funkar inte, alla är falska och man vet inte vart man har någon...
orkar inte skriva mer idag.. eller iaf nu.. mår så jävla dåligt. en panna skulle sitta  fint nu...

fan fan fan fan...
Saknar dej redan. Tack för du tog hand om mig, och jag kommer ringa dej när jag mår dåligt
Ta hand om dej där ute, det är nu det svåra börjar, önskar dej allt gott, börja inte missbruka igen, du kommer bli något stort om du sköter dej , det vet jag, du är så jävla smart, snäll & ödmjuk, när jag kommer ut om 2 veckor ska jag komma o hälsa på dej...  Du kommer alltid finnas i mitt hjärta massa kramar din Fjöötten :P


Kommentarer
Postat av: M

2009-03-30 @ 18:00:14
Postat av: Marléne

jobba på tjejen! du fixar det här!

2009-03-30 @ 18:06:38
Postat av: Johanna

Jag vet att du klarar dej, så länge du är ren och har viljan så finns jag för dej!

2009-03-30 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0