Behandling dag 6

Sovit mestadels av dagen, får så mycket mediciner så jag blir nog trött av det med, sen vet jag att dom två ja är närmst med drar på måndag, det känns för jävligt, hur fan ska det då gå? Kan inte säga det till dom direkt heller, dom känner ju ansvar för mig och vill inte vara anledningen till att ja mår dåligt. Vaknade ganska nyss och ringde ett samtal, åt lite mat och gjorde kaffe, jag är ju den enda det är lite ordning på, på det här stället, jag städar, diskar, bakar kakor, fixar fika..
Alla säger att ja är en frisk fläkt och man blir glad av att vara i närheten av mig, det känns skönt att höra, kom en ny kille för ett par dagar sen, han "tyr" sig också lite till mig och det förstår jag, dom andra är så bittra, vill man göra situationen dålig, och må ännu sämre här inne så gör man ju det, det är ju bara så.. man får ju anstränga sig lite själv med..
Ikväll ska vi baka egen pizza, och baka tårta till efterätt.. mm, vi ska bli feta här inne så är det bara =) Haha
lånade en bok igår som jag tänkte att jag skulle sätta mig att läsa mer i nu, den verkar riktigt bra, den heter
"så dumt" Av Mia Törnblom, en självbiografi om hennes liv som narkoman. Men jag blir inte mindre sugen av att läsa den, det kan jag lova, men skti samma... här inne finns inget, så det är bara att "borsta bort" så gott det går iaf

Saknar er alla därute! Det värsta är att jag  vet vilka som fortfarande är mina riktiga vänner och inte, vilka som har varit där hela tiden på vägen och aldrig gett upp hoppet, aldrig slutat höra av sig.. Men vet ni vad, Det finns ingen! Inte en enda jävel?! Jo min Julle, men det är inte samma sak. han lärde jag känna i mitt missbruk och vi vart vänner hyffsat nyss...


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0