behandling dag 5

Gud va trött man blir på alla kommentarerna då.. hehe, så pinsamma.. hade jag velat va ngn slags show-off så hade jag nog suttit på stan och tryckt i mig skiten och sprungit i linnen och visat alla min fina sprutmärken, men i själva verket har jag gömt mig för folk, isolerat mig och gått i stora kläder... Men visst jag är så tuff, för knark är coolt är livet som knarkare är rena lyxen!!! Wohoo..
Det är ju för fan rena jävla misären,  man förlorar allt. Ni som skriver dom där sjuka kommentarerna mår förmodligen välidgt dåligt med sig själva och kanske borde lägga in sig någonstans... Sluta upp med att kommentera nu, ni får inte ut något ändå, jag mår inte dåligt av vad ni skriver och jag tar inte åt mig.. Hora liksom? Hey come on, det är som en komplimang nuförtiden, så 98!
men hur som helst. den här dagen har varit ganska bra faktiskt, men skit jobbigt natt, hade riktigt sjuka mardrömmar och sådär, världens abstinens. Igår kväll grät jag och mådde piss med, ringde ett samtal som jag egentligen inte skulle ha gjort... Vissa saker säger man inte till ngn som sitter på avgiftning! Sen att han helt plötsligt umgås med henne så flitigt och ger ut nyckel gör mig också riktigt pissed! men jag ska prara mer med honom ikväll, ringde bara kort igår..
Idag ska jag till läkaren, annars vet ja inte vad det blir, springa lite i korridoren kanske, så långtråkigt så jag vet inte vad jag ska hitta på....

tack ni andra som kommenterar och bryr er och fattar varför jag är här och vad jag gör här..
Älskar er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde faktist inte ja skulle reagera såhär som ja gör.. men ja bryr mej verkligen om dej, o spenderar dagarna just nu med att lyssna på ''hel'' en skiva ja fick av dej för.. hundra år sen? <3

2009-03-27 @ 14:32:19
Postat av: Dick

Jag saknar dig gumman och är jätteglad att du får behandl. hoppas det går bra

Pappa

2009-03-27 @ 22:00:22
Postat av: jaffy

hehe, tänkte skriva det till dej igår, att det va jag som gav dej en hel skiva när du va jätte liten, och fick dej att lyssna på dom.. hehe, minns att pappa inte gillade det, för det va "vit makt musik" haha..

2009-03-28 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0