Behandling dag 4

idag var jag faktiskt uppe redan vid åtta, och har inte sovit mer sen dess, har varit en hyffsad dag, pratat lite med psykologen med, så nu ska jag väl få förhöjd dos på stessen och antidepp.. Hoppas att man börjar må lite bättre då, fick mig att en tankeställare på varför jag mår som jag gör o varför jag gör som jag gör när jag prata med henne, fick lite att tänka på så att säga. men jag kan säga en sak behandling är fan inge kul alls, och det är riktigt tungt att vara härinne, finns inte mycket att göra, och det är vi "klienter" (som dom så fint kallar oss) som får ta hand om varandra här inne, igår va jag nere som fan på kvällen, och monne & chris undra vart jag tog vägen så dom kom in med chips och grejjer och försökte få mig på bättre humör, skönt att veta att ngn bryr sig.. Tog faktiskt en promenad imorse med, vid elvatiden, vi gick ner till ejes.. Kändes riktigt jobbigt för jag va rädd att träffa på någon jag kände, visste inte hur jag skulle reagera med än en gång va chris där o stöttade mig...
Nej orkar inte skriva så mycket mer nu, ska gå o kolla hjur det går för chris med kakan han bakar..
han är en riktigt duktig kille han =) hehe,


Kommentarer
Postat av: fia

jaffa, jag vet att jag varit dålig på att höra av mig!

men jag tycker du är jävligt bra! jag har inte haft pengar på mobben på skitlänge men du vet att du alltid kan ringa när du vill!

och behöver du lite mer vila så åk ner till göteborg och bo hos oss ett tag om du behöver det. efter behandlingen. sen vet du att du klarar detta, även om det blir skitsvårt. tänk på hur mysigt vi kan ha till sommarn. liseberg, havet, avenyn och massa glass :)



stor kraaaam fia

2009-03-26 @ 17:23:10
Postat av: fia

ja, man blir behandlad. så det är ju visst en typ av behandlingshem

2009-03-26 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0