White lies

Idag har det vart en rätt bra dag. Vaknade pigg & glad redan klockan nio. Gick upp och tvättade, sen åkte jag hem till min mor, som inte va  hemma för hon åkte till gbg med Thomas och kolla på Ac/Dc. Hade ingen aning om att hon ens skulle dit, tror inte hon kom ihåg det heller för den delen. Så jag tog hit Julle så la vi oss på baksidan och solade och drack kaffe, så tänkte jag att vi måste ju ta ut våran stackars katt, hon får ju aldrig vara ute.. Hon tyckte det var jätte intressant... men nu är hon borta och jag har ropat hela dagen men hon kommer inte.. Bra jobbat Jenny! Hehe.. Nej men hon kommer nog så smånigom.. Så jag har i varje fall fått åka mellan mamma och mitt hem för att slänga i tvätt fram oc h tillbaka ett antal ggr. Hehe, så lagade jag lite mat sen åt vi glass. Har hunnit med en del idag, snart ska jag väl ner i förrådet och rota runt lite tror jag.. Men nu ska jag fortsätta leta drivrutiner till en webkamera som jag har tagit med till min syster..


Over and out.



White lies - Nothing to give

Kommentarer
Postat av: Dick

Nu är det riktigt illa gumman. Ta nu chansen med avgiftningen när den finns , och åk sen till behandlingshemmet. det är enda chansen, du är inte stark nog att klara detta själv(det vet du).

Hela släkten vill dig bara väl, men hur ska vi hjälpa dig när du inte vill ur skiten själv.

man sover inte särskillt gott som pappa just nu ska du veta, har ju ingen aning från dag till dag om jag ska få kramas & skratta med dig igen.....snälla snälla känn efter längst där inne, visst vill du tillbaka till vardagslivet med oss, det händer inga stora revolutionerande grejer men vi kan faktiskt ha jävligt kul...du & ja ä rätt lika vi tar livet med en klackspark,(men nu sparkar du på dej själv),med rätt folk & stöd omkring dig i några månader framöver så ska du se att vi snart har glömt den här våren/sommarn och Garvar oss harmynta igen.....Kom igen, ta steget,IDAG

din Pappa 4ever

2009-07-01 @ 14:18:47
Postat av: Anonym

Behandlings hem ta de nu, sen om du är smart, flytta ifrån stan för här trillar du bara dit lika lätt igen, å dumpa de där jävla packet till karl du skaffa dej , säger inge om hans ålder men han knarkar men slutar han kan du ju stanna, men flytt från stan de e de bästa,

2009-07-04 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0