Tråkigt tråkigt tråkigt

Ja fy fan vad tråkigt jag har, nu har ja typ legat och sovit i flera dagar.... Men jag har ingen ork och jag har ont!
Så fort det här går över ska ja ut och härja igen, lika bra att skynda sig innan jag skadar mig på något nytt ställe..
Allt är kaos som vanligt, han och jag har inte träffats så mycket eftersom jag är hos min mor nu, men jag vill vara hos henne när jag är sjuk eller mår dåligt, sån har jag alltid varit, det betyder inget.. det har inget med honom att göra.
Han frågade mig förut om vi skulle åka till kusten nu på fredag, självklart ska vi det, bara jag är bättre då.. Men jag borde vara bättre redan imorgon, bara ja håller mig inne och tar det lugnt.
Idag tog jag & fiffi moppen ut i skärgården och åt glass sen åkte vi upp till McDonalds och köpte med mat hem förut med, felicia fick köra för hon har ju lärt sig nu och ja har tröttnat på den där moppen nu... Fast nu vill hon inte göra annat än ut och åka hela tiden.. Haha, men så fort jag blir bra som sagt, då kan vi åka över hela världen.. Just you & me..

Nu ska tydligen min syster ha datorn, så jag får väl ta en cigg och kanske träffa honom en sväng..

S - Hoppas att allt går bra för dej, du finns i mitt hjärta & mina tankar, kommer alltid finnas där vad det än är och vad som än händer. Vi får ses när du kommer tillbaka och / om vi båda är rena .. Lycka till nu och ta vara på den här chansen,som jag sa till dej, du förtjänar bättre. Miss you my dear friend. Love Jaffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0