Operation

Igår hade vi det jätte mysigt jag och min syster. Tyvärr hittar vi inte kamerasladden så kan inte lägga ut bilder än. Den här dagen har inte varit lika rolig, Låg vaken halva natten med tandvärk och halvsju åkte jag & mamma till karlstad sjukhus för att dra ut den där jävla helvetes tanden, men när jag kommer dit ska den opereras ute. Tack för den infon tidigare. Va hur jobbigt som helst, men nu är den borta, så nu har jag skit ont i munnen efter operationen istället, har massa stygn i munnen och har fåt penicillin. Nu får det vara bra ett tag framöver tycker jag, åkt ambulans och opererat.. sånt jag aldrig gjort  hela mitt liv, har jag gjort på mindre än två veckor. Min älskling ringde nyss, han fråga om jag ville ha en liten hundvalp, eftersom de är så synd om mig =), det är en rottweiler blanding... får se hur de blir med den saken, bara jag inte står som ägare på den, för en hund klarar jag ju inte av själv, det vet jag ju.
Nej nu ska jag väl fortsätta sova, har gjort det hela dagen, för att inte känna smärtan..

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0