Midsommar..

Sov hos min karl inatt, han fick inte en blund för jag vevar runt så i sängen, det beror på att jag har så ont, vet inte hur jag ska ligga riktigt då.. gick upp klockan halv åtta och försökte tänkta bort smärtan men det gick inte.. så ja gjorde mig klar och åkte hem till mamma.. där låg mamma och felicia och halvsov i sängen.. dom va verkligen inte klara och redo att åka, men vafan, vi skulle ju åka vid lunch sa dom så jag va ju klar i tid iaf =) Vi ska nämligen åka till min moster och äta mat, men jag vet inte hur det blir med mat f´ör min del, kan ju knappt tugga. Det verkar aldrig ge sig heller, är det inte det ena så är det det andra.. När kan jag få va smärtfri?? =) hehe.. fan va dumt det lät kände jag..
Träffa bolle en sväng nyss med, skulle få ett minneskort, men de passade inte i min tfn såklart. det ska tydligen va det minsta minneskort som tillverkats i den där.. well well. får väl klara mig utan det ett tag till då.
Nu ska vi snart åka så det är väl lika bra att ja går och pudrar näsan och gör så gott ja kan för att se lite anständig ut i varje fall..

Snart vart ren i en vecka... båda jag & Min karl..Duktiga vi är :-) I proud of you baby
Over and out!


Jag gick för långt och jag är alltid deras fnask.
Det är orättvist att någon skulle döma mig för sånt. Men här i livet får man sota för all skit som man har tyckt.
Det gör mig matt, det gör mig arg, det gör mig nertryckt. Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.
Jag borde sagt igår, vad jag kom på häromdan men nu är allt för sent, nu är det gjort, nu är jag dömd, jag gick för långt och jag är alltid deras fnask!


Det enda bilden som finns på mig på senare tid... Får väl skaffa mig någon nyare snart, så fort jag ser

Those eyes speaks for themself...
Det är den senaste bilden som finns på mig, får lägga in en ny så fort jag ser "bättre ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0