Same old same old...

Tre veckor sen jag bloggade såg jag nu.. Dåligt av mig, men snart är det 27.e då får vi pengar så då ska vi skaffa internet så jag kan blogga lite oftare.. Det är ju ganska rogivande =)
Jag kan väl inte säga att det har hänt något direkt nytt men kan inte heller säga att inget hänt... Det är som vanligt...
Jag har varken blivit duktigare eller sämre. Jag har nog mest accepterat läget, men försöker ändå hålla mig ifrån det så mycket som möjligt och leva ett "normalt" liv, så normalt det går iaf..
Får se om vi åker till kusten med jag och min karl när pengarna kommer.. Man vill ju ha åstadkommit något under sommaren som man kan berätta om, annars får man ju skämmas för fan.
Kollade runt på jobb i Norge med, det fanns en del att välja mellan till skillnad mot här, så det är nog inte helt omöjligt att jag följer med mamma dit när det väl gäller... Ni har vi bara Cafét till den sista augusti sen tar två andra över det, kommer kännas skit konstigt att inte min mamma har det här längre, man är ju så van. och man har ju blivit lite bortskämd med.
Men men.... Jag saknar Johanna och fia en hel del, satt och tänkte på dom häromdagen. Får se till att ta mig ner nångång.. Så snart som möjligt men vi vet ju alla hur mina planer inför att göra något brukar gå. Det blir inte av eller så skjuts det upp, på obestämd tid.
Nu ska ja dricka mitt kaffe, sen ska ja ta moppen och väcka min syster tror jag, om hon inte redan är vaken.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att läsa din blogg :)

2009-07-16 @ 13:00:29
Postat av: fia

men då tycker jag att du kommer ner. eller om vi får komma upp.

har verkligen inte ditt nummer. min mobil gick sönder.

vad har du för nummer?



du kan väl komma ner snart. när som helst

2009-07-22 @ 13:14:36
Postat av: Jaffy

Fia! Jag kommer ju till gbg imorgon, ska på liseberg med mamma & syrran, Hanna skulle försöka träffa mig en sväng efter jobbet, häng gärna på då isf. Vore kul att träffa er båda, det va så längesen nu.puss

2009-07-25 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0