It's been a while ...

Nu har vi skaffat internet, jag och jörgen dåra. =) Känns lite halvbra, just för att ladda ner musik då, annars kan det kvitta, för är det något jag inte gillar så är det att sitta vid datorn för länge, det har jag gjort nu men har inget annat att göra.Han skulle iväg en sväng, brukar bli låånga svängar dock, så jag får roa mig på egen hand så gott det går, därav att vi skaffade internet med.. Idag har det inte hänt ett dugg känns det som. Kommer väl inte hända så mycket mer heller antar jag. det enda ja vet är att jag ska fixa en cykel för någon stal både min och Julles igår natt.. Dåligt!
Är lite småhungrig nu med så jag kanske ska göra lite nudlar... eller makaroner med falukorv, Blir nog sistnämnda.


Its been awhile, since I could look at myself straight and it's been awhile since i said i'm sorry.
Why must i feel this way? Just make this go away!


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0