Is this the price of love?

Vaknade halv åtta i morse, svettades som en gris och fick knappt plats i den där lilla jävla spjälsängen, Karljäveln tog ju upp hela ena sidan med överkroppen och resten med benen... Så jag fick lägga mig i vardagsrummet i den där brändskadade jävla soffan, men det funkade ju ändå, sov till tolv.. Så kom ja ner hit till Cafét, åt lite frukost, kolla lite på internet, ja same old same old. Snart ska jag tillbaka hem, antagligen bråka med julle som vanligt, för det ärb det enda vi gör, har aldrig varit med om ngt liknande, allt ja säger måste han börja diskutera, och det leder till bråk...
Nu menar jag PRECIS ALLT jag säger... Säger jag att ja älskar honom hittar han något att bråka om med det.. Shit, konstigt att man knarkar?
Idag ska ja försöka ta mig till ams och hämta papper om jobb i norge.. Lika bra att jobba lite, så man kan bli rik igen.. Sen kan jag ju ta med verktyg hem från Norge med, det kan ja tjäna pengar på kan ja lova, för det är det brist på i den här staden... Någon måste ju lösa det!
Nej jag har inte mycket att skriva, jo jag ramlade på moppen igår igen.. Nu lägger ja ner det där. Jag går eller cyklar. That´s it!


White lies - Price of love


Kommentarer
Postat av: Marléne

kom igen jaffa!!! sluta med det där, lämna krillehåla o börja om, knark är inte livet. blir glad när jag hör dina medgångar men när du sabbar för dig själv blir jag besviken! du kan o vill så mycket mer... finns alltid vet du! krams M

2009-07-17 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0