Bubblegoose

Har inte bloggat nu på jätte länge, mestadels för att folk läser , drar sina egna slutsatser och startar massa skit. Men nu skiter jag i det, bina blir så ledsen när det inte finns någon blogg att läsa.
Har hänt en hel del, men att summera över en hel vecka kommer bli svårt och förmodligen osammanghängande. Men vi kör på.
Jag har flyttat ut från bolle helt och hållet, hade väl inte mkt till val heller. Är numera hemlös fast jag bor hos sabina tills vidare. ska leta lägenhet imorgon. Veckan har varit kul, jobbig, yr, ja allt man kan tänka sig, tror att jag och sabina har varit med om mer på en vecka än många andra har på ett år. Hursomhelst har det känts som jag har levt i en bubbla. Men det har varit en bra bubbla med, har fått nya vänner, om det är bra eller dåligt kommer ja underfund med en annan gång, trivs bra som det är nu. Livet är mer .. hm, ja vet inte om det finns något ord för det. Mitt ordförråd är inte det bästa längre, inte heller min skrivförmåga, har lite svårt att koncentrera mig.
Sabina stör mig hela tiden när jag ska skriva så jag vet inte vad det blir av den här bloggen. Som sagt veckan har varit annorlunda, men mitt liv har blivit annorlunda, känner inte ens att jag är jag, svårt att förklara men den gamla jaffa finns liksom inte kvar... Kanske känns annorlunda om ett tag, men ja har svårt att tro det. Det har hänt så mkt som gjort att jag blivit den ja är nu. Jag har aldrig varit den som litar på folk till 100%, men på en person har ja alltid kännt att jag kan det. Den personen gjorde något häromdagen som ja aldrig kan förlåta, det gjorde två till men dom hade jag inte gett mkt för ändå. Önskar bara att dom visste vad dom ställde till med den dagen dom gjorde bort sig, ingen vet vad vi (jag o bina då såklart) har fått gått igenom eller går igenom..

Känner att jag bara yrar, och det har sina anledningar.
Nu väntar vi på Rollster, som alltid, han är seg, ni har aldrig träffat en segare människa. :P



Bilda er egen uppfattning Horor!



Kommentarer
Postat av: bubblegoose

Dont mess with my bubblesnooze!

2009-01-26 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0