Proud Jaffy

Japp, så stolt över mig själv, trodde inte jag skulle klara det, men det gjorde jag, kanske berodde på att ngn annan hade lite tro o hopp för mig =). Nu behöver jag inte känna mig beroende av någon, bara av något, för det va så kul och ja vart så glad så jag vill göra det hela tiden. haha. Idag trodde vi att vi skulle få sitta inne hela helgen och ha tråkigt, men tydligen har vi flyt nu, för den här dagen vart bra ändå, men så fort ngt går bra blir något också fel, men nu tror ja inte det kan hända mer skit, för det värsta har vi redan gått igenom, speciellt Bina. Tycker synd om henne, och känner mig skyldig som fan, men jag vet ändå att det är inte mitt fel, men det blir ju så, lite senare blir det väl ut en sväng, träffa lite folk, har ju varit med samma folk nu i snart två veckor, fast man har ju blivit beroende av att va med dom med, fast det är nog mest jag som har det, har ju tydligen gått o kärat ner mig och har nått eget "låtsasförhållande" med min lilla Rollster. haha, men skitsamma. Han är bättre än bolle iaf...
Mitt liv är kaos, men jag älskar det ändå! Varför? Jo för jag & sabina äger för tusan!

fuck you bitches, we´re so much better than u anyway!


Do drugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0