Ju högre du flyger, desto hårdare kommer du krascha!

Sitter hemma hos bina nu. Hon gick precis in i duschen, då tvingade hon mig att skriva en blogg. Imorse gick vi hem till min mamma och hämta lite saker, sen jobbade jag, det var skit jobbigt, en av dom jobbigaste dagarna på Cafét kan jag tala om, Men efter många sega timmar kom ja tillbaka hit, till bina alltså. Hon, jag & Sjödahl har väl suttit och flummat, härjat och yrat mest hela tiden. Men det har vart kul, undrar hur man kan ha så kul utan att göra ett jävla piss?
Nu är det meningen att jag och bina ska göra oss iordning, och senare gå till krogen, ingen utav oss har väl direkt någon lust men vafan, kan inte sitta inne hela tiden, vi bestämde oss för att dricka lite sprit, gick dock inge bra alls. Ja har haft min grogg i en och en halv timma, tog precis slut.. Sabina har inte druckit än, så någon fylla verkar det inte bli av alls.
Tur att vi är såna party-hoes så vi inte behöver alkohol för att göra stan osäker.
Är väldigt stolt över min lilla Bina, hon klara det första gången utan problem, nu är hon mer eller mindre expert.
Inte viktigt vad jag pratar om, det viktiga är att hon vet vad jag pratar om. Orkar inte skriva mer nu, vet inte vad jag ska skriva heller, min hjärna är kokt och tomma på ord. Någon bloggare är jag inte idag, men gjorde iaf ett tappert försök.
Skriver mer när ja har blivit mig själv igen och ordsförrådet kommer tillbaka..

Peace !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0