Home again =/

Happ då va man hemma ännu en gång då, fan va träligt det är att behöva åka hem när man är borta.
Men jag hade iaf skit kul i borlänge, igår spelade vi rockband på dagen, sen drog vi till aquanova & badade och softa i relaxen, drack lite öl, sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning sen åkte vi till La cantina och åt och tog en till öl, vart litte lullig tillslut av alla öl, sen hem, spela lite mer rockband och skulle se film, men det går åt helvete, tvärsomnade, man blir ju helt slut av att vara och bada hela dagen. Hade ju glömt min bikini hemma med så marcus fick lov att köpa en ny åt mig, bikini trosorna va så jävla snygga. =) Gick upp halv fem i morse, för mitt tåg gick kvart över.. Är så jävla trött.
Men det gick bra , resan ner va värre, Dra åt helvete, va så jävla dålig så ja trodde jag skulle avlida. Åker aldrig mer tåg i det tillståndet.. no way! Ska väl ta och ringa bina sen och se vad hon gör,, har inte hört så mkt från henne dom här dagarna. Snart är det helg igen, men det blir nog tvärlugnt, ska ju försöka spara mina pengar så ja kan åka till gbg i slutet på månaden med.. Märks det att ja inte vill vara kvar i stan kanske ? hehe
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0