Göteborg!

Ja nu ska äntligen skriva blogg, vet att iaf en väntar otåligt på att jag ska skriva. So here we go.
I fredags jobbade jag, på förmiddagen fick jag ett sms där Johanna skriver att jag ska komma till göteborg, tyckte det lät som en bra idé, men skulle ju jobba dagen efter.. Men what a hell, ringde o snacka med mamma och ja fick stänga cafet, så ja drog hem och packade och åkte dit! Älskar ju spontana grejer, mötte Hanna på centralen, vi satte oss på spårvagnen hem till henne och så tog vi en öl. När vi kom hem så började vi dricka vin, sen kom fia & Thomas bort, vi satt och prata och hade trevligt, sen klockan ett bestämde vi oss för att gå ut på krogen iaf. Ringde taxi och den skulle komma om 8 min, så vi gjorde oss i ordning på 8 min, det måste varit rekord. Hanna råflörtade ju med han i taxin såklart. :) sen gick vi till nivå, hade glömt mitt leg men det va lugnt ändå. Härja runt där inne och drack som galningar, sen kom vakten och sa att ja inte fick vara kvar mer, för jag va tydligen för full, hanna diskuterade väl fram och tillbaka om varför jag var fullare än henne, men det såg dom på mina ögon tydligen, sen kom en kille som är bartender där, fast han va där privat den kvällen och ville bjuda på en shot innan vi gick, vakterna tyckte det va okey om ja tog en shot innan jag gick? vafan liksom. Men men vi tog svarttaxi hem och la oss, klockan va ju iaf 4 när vi kom hem tror jag. Lördagen åkte vi ner till stan. Jag, fia & Johanna. Gick i lite affärer, köpte en klänning =), sen gick vi in på wedins skor. En kärring (turk) ställer sig o slår en annan tant med en stövel, hon va helt jävla galen och skrek rasist och massa skit, tydligen (va vi fattade som) hade tanten gått emot barnvagen lite, & då tyckte väl hon att hon förstörde vagnen så hon stod o skrek med brytning (och börja vicka på den där man fäller upp på vagnen för att det inte ska regna på barnet typ)
- Titta vad du gjorde mot BÄBISCH!
och folk fick typ hålla i henne för att inte hoppa på tanten igen. jag trodde jag skulle dö, det va så jävla sjukt!
Efter allt drama gick vi till mcdonalds, bolaget och åkte hem och gjorde oss i ordning, sen drog vi till fia & thomas och kollade på hockey. (Frölunda- linköping)
Tänkte på det igår, minns inte ens vad det blev fast vi kollade, vilka vann ?
Sen drog vi till en krog som heter Sticky fingers. Hade stora förväntningar på den krogen redan innan vi kom in, men det va lugnt, för det va så jävla kul och nu är det min favoritkrog och jag ska alltid gå dit. =)
Hann väl inte vara där så lnge innan jag ser en så jävla snygg kille som jag sitter och stirrar på i över en timma, fia & hanna säger till mig hundra gånger att gå fram och säg ngt då? men va fan ska man säga liksom, så jag sket i det. Sen tror jag han satte sig vid oss, och hanna frågade om hon fick ta ett kort på honom och det fick hon... och på den vägen är det... Kan tyvärr inte gå in på mer detaljer ;) Even though I want to...
Kvällen va sjuk & underbar iaf. och vi har kommit fram till att jag ska flytta till gbg, men det lär väl dröja ett tag innan jag gö det, men någon dag så.. Men jag kommer komma ner oftare iaf, det vet jag.
Nästa vecka tror jag att jag ska åka till borlänge, marcus har lovat att vi ska köpa rockband när jag kommer dit, kan bli kul. Jävligt skönt att komma bort med, det märkte jag..
nej nu ska jag ladda ner musik och kolla runt lite.

Peace motherfuckers!

jag,hanna,fia

Kommentarer
Postat av: fia

å det var en sån riktig toppenhelg faktiskt.

bästa på länge <3

2009-01-06 @ 16:39:57
Postat av: johanna

kom snart tillbaka! kom på nåt skit rolgit som var men kommer fasen inte ihåg längre va de va=)

2009-01-08 @ 14:49:00
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0