Emma-kväll!

Om tio minuter ska jag till bolaget och inhandla lite vin, sen ska ja till bolle och hämta lite saker, sen ska jag och emma sitta hos mamma och dricka vin och prata skit, körde iväg mamma så hon får sova hos mormor :)
Det är nog bra för henne, plus att jag & emma behöver lite systertid tillsammans, va hundra år sen nu tror ja. vi som alltid satt på billen hela nätterna och drack öl. Sen vet ja inte vad som hände, eller jo, billen stängde, det kan ha varit det med. Men Emma & ja gled isär och det känns skit tråkigt, men det ska styras upp.
Imorgon ska ja festa med Sabina, kommer bli en galen & riktigt kul kväll känner ja på mig, har längtat ända sen i lördags nu :). Du vet va jag snackar om, du sa det, du visste det, du vet hur svag jag är, och nu är ja torsk :P
Nej skämt och sido. eller ngt..
Idag knåpade jag ihop två brev som jag ska posta imorgon till thailand, (lard yao) Kunde ta veckor innan det kommer fram och veckor innan fången svarar (om dom svarar) , men ja tänker vänta och hoppas, vore riktigt kul att få svar, om inte får jag väl skicka nya brev till några andra, finns ju en manlig avdelning med, kan väl skicka till någon där isf...

Ha en trevlig kväll gott folk. För det ska jag ha!

Peace, love & understanding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0