2009

Nyårsafton va okey, förfesten va kul ett tag, sen vet ja inte vad som hände, alla drog, och vi gick ner till stan, vilket sög ännu mer, svin kallt och alla på stan va 12 + . Så nu vet ja det tills nästa år att jag ska inte ner på stan, ska nog inte ens va i kristinehamn nästa år. va dålig hela dagen igår verkligen, men idag är jag pigg och glad igen. Rasmus kom igår så vi kanske skulle gå till badhuset idag, han tjata hela tiden om att gå och simma igår, så varför inte. Bättre än att sitta hemma och ute kan man ju inte vara. Shit va kallt det är. Det är nu jag ångrar att jag aldrig tog det där jävla körkortet. Sabina och ja ska väl åka till borlänge här snart med, ska prata med mamma så vi kan planera in det någon helg. Är så trött på att vara här. Vill bort om så bara för en helg..

Nytt år nu & vi får väl se hur det här året blir. Tror det blir bättre, ska börja leta lägenhet nu så jag kan bo själv, det är nog bra för mig det.


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0