XXXX

Sitter och lyssnar på lite musik "´hemma" (med andra ord bina) och väntar på Sabina och Mr X, han har ju tydligen somnat ngnstans och bestämde sig för att vakna nu, what can I say? Är förbannad på honom mestadels hela tiden, men när jag väl pratar med honom glömmer jag bort det och är tillbaka på ruta ett, jag är kär! Usch, sånt är inte bra.
Idag har det inte hänt alls mkt, börjar väl hända nu typ, mitt i natten. Men natten är bra grejjer. idag ska jag fixa till en skuld med, som jag tog på mig, vet inte hur jag tänker ibland, men varför i helvete skulle jag köpa på mig ** skuld?
Tror jag har blivit för snäll, är nog mer omtänksam nu än någonsin, haha. Det vet jag inte om jag gillar.
Vet inte vad jag ska skriva heller, vet inte vad jag får, kan eller vill skriva, det kommer förmodligen bara bli fel iaf.
Så jag får väl avsluta mitt bloggande och skriva någon gång när jag har något värt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0