Tjackballe.

Jahapp, då sitter man och väntar.. Jag gör inte så mycket annat som ni kanske märker, eftersom mina senaste blogginlägg har börjat med samma mening.. Väntar iaf på att tiden ska gå så vi kan gå på krogen. Vi provade det förra helgen, gick till mastis på lördagen. Trodde det skulle va ganska lugnt ute, men när vi kommer dit så spelar eller sjunger (eller vafan dom nu gör) Mathie & Woolke. Det va inte vad vi hade planerat. Iallafall så va det ju ett jävla liv. Och eftersom man inte varit ute på krogen på ett antal veckor så är man ju inte van vid så mycket folk. Det syndes nog på oss också, vi stod och tryckte vid en pelare och pillade frenetiskt i håret, i ansiktet, ja överallt där man kunde komma åt. Min bror kom & slet ut mig i kylan för att tala om att han visste hur allt låg till och att jag är ingenting i hans ögon så länge ja håller på.  Det va inte vad jag ville höra när ja för en gångs skull tog mig ut. Är man inte ute får man skit för att man "gömmer sig för hela världen" är man ute får man skäll och sen börjar det snackas en massa som förmodligen bara är sant till 0,2%
Hursomhelst ska vi göra ett nytt försök idag, fast på ankaret. Tror inte att det kommer så himla kul men man måste ju lära sig att vara bland folk igen. Bina och jag tog en sväng till ANL i måndags med, det va hm vad ska man säga... Intressant, och rätt kul med. Va rätt så skeva. Sen hade jag ett möte med socialen, dom ska utreda mig. Det kan dom få göra om dom vill. Där va man ju som en zombie, satt och lyssna sen inser jag att jag mer eller mindre ligger på den där lilla trästolen, så fick ursäkta mig och sätta mig normalt, :) Hände dock fler gånger, men dom bara log. Dom tyckte väl att jag va en tragisk liten figur. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, får väl uppdatera mer när det väl händer något. Nu ska jag ta och skriva ett till sms till Virrpanna så jag får svar på saker och ting. Virre är en tjackballe!







Ha det bra heey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0