Den eviga väntan...

Sitter och väntar på att Mr X ska höra av sig, som vanligt, mitt liv går typ ut på att vänta på honom känns de som, även om jag vet att vi inte ska träffas något en dag går jag ändå och tittar i fönstret och hoppas på att han kommer där i backen. Sjukt, en ny tvångstanke jag har fått. Ígår var det en sjuk kväll, jag gick ner en sväng till Ivo och tog en öl med han och gurra till att börja med sen gick jag hem igen, sen gick jag ner igen. En viss person ringde och tjata på mig om att han hade något viktigt att berätta så jag va tvungen att möta honom, och följa med in till honom, vet inte varför jag "litar" på folk för stunden för det visar sig alltid att det jag har fel. Det gick som det gick, men han bad om ursäkt iaf. Har aldrig sett en värre röra i en lägenhet förut, det kan man kalla dräggfest på hög nivå, tror inte det va något som var helt där inne, portteflefon låg ute i snön, glas överallt, och han har mage att be mig att städa? Haha,´no way in hell fick han väl till svar. Ikväll vet ja inte vad det blir än, kanske fest, kanske inte, men de märks, ska iaf ta en sväng ute senare tror ja, måste ut lite,träffa folk. Nej nu ska ja ringa Mr  X och höra vad han gör, nu orkar ja inte vänta på att han ska höra av sig, väntar man på honom kan man vänta tills man blir gammal... Vill träffa honom, har inte sett honom på typ 2 dagar förutom en snabbis förut. Han va tok-söt, han är dum men ändå så tycker ja så mkt om honom, Sabina kommer flippa ut när hon läser det här, hon gillar inte att jag gillar honom :) Det gör inte jag heller, men vad kan jag göra, det går väl över kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0