Vecka 18 + 5 dgr

Igår åkte vi iväg på Ultraljudet, allt såg jätte bra ut, det var sjukt fränt att se allting, men min bebis är tydligen blyg och försökte gömma sig hela tiden, så det tog ganska lång tid, fick gå upp och gå lite och kissa så den skulle flytta sig men det ville den inte.. Vart svårt att få en bra bild med, könet ville jag ju veta, var hur spänd som helst, MEN... det gick inte att se efterson han/hon gömde sig så, och hade en liten fot ivägen, och ville som sagt inte hjälpa till att flytta sig, så vi får vara ovetande, så blir det en överraskning, det känns jävligt kul det med faktiskt. hur som helst älskar jag den lilla rackartussen, jag vet att han eller hon kommer bli perfekt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

najs bilden :)

2009-12-10 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0