Tiderna förändras..

Inatt sov jag hos min karl, inte ofta jag gör det, brukar inte sova så bra där annars, men den här gången gick det så bra så =), gick hem vid elva och bakade lite.. Fan vi har bakat hur mycket som helst. Marknadsnougat, bullar, knäck, tuppkaka, lussebullar och moccarutor.. Kommer bli hur feta som helst. Skulle fikat med sandra på stan idag, men vi insåg att det är fan för kallt ute , stannar inne.. får se om ja ska ner till henne en sväng sen.
Träffade Sabina häromdagen med, hon såg fräsch ut, hon ska in på Berondecenter den 18,e nu, hoppas det går bättre nu och att hon klarar det...
Fick höra att Sara hade haft dop i lördags med... Det visste jag inget om, tydligen är inte ens vänner sen flera år tillbaka bjudna, tycker det är så jävla dåligt, men visst, ska vi bete oss som 14 igen, så fine, kör på det du, tur att vi andra mognade någon gång. Men det bevisar bara vilka ens RIKTIGA vänner är och har varit under alla år. 
Sabina tex, hon har inte betett sig så bra mot mig, jag tycker inte att hon har varit en vän, men ja har fan alltid funnits där för henne, och kommer alltid att göra det. För hon är min vän, vi har varit så nära vänner en gång i tiden, sånt kan man inte bara kasta bort. Men alla kan ju inte vara lika perfekta som mig.. Det går ju inte. =)
NU är det mat.! 

peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0