Grattis älskling!

Idag är det Min mans födelsedag. Han fyller 46 år idag, han har inte gillat såna här dagar, han är inte van vid att bli firad heller vad det låter som.. men det ville ja ändra på. så ja gjorde ett eget litet kalas här hos mamma, var uppe vid sju imorse. Kändes som min egen födelsedag. =)
Bakade en marsipantårta, en "special-edition" bara för JulleBulle, sen duschade jag och gjorde mig iordning, sen fixade jag den sista presenten, blåste ballonger och satte upp utanför dörren och inne. .. Klockan ett halv ett väckte jag honom för att han fick komma hit på "brunch" , sen blev det tårta, han vart lycklig över allt han fick, speciellt den ena presenten, som var en telefon. :P
Ja men vafan, man är väl världens bästa fru eller. What can I say? Älskar ju Jörgen, mest av allt.
Vart en lyckad dag. Är nöjd med min insats. Imorgon bär det av till Karlstad, kolla i lite affärer, peka ut allt ja vill ha av min mamma i julklapp ;), sen Ultraljudet.. wohoo. Så imorgon gott folk, då får vi veta..
Lägger in lite bilder, på "familjen", tårtan, och på födelsedagsbarnet.






Han känner när bebisen rör sig :)



YingYang tårta!


Älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir glad för din skull tjejen :)

2009-12-08 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0