Frivården..

Började dagen med att gå till frivården, det va okey, låter som det kommer gå ganska smidigt allt det här, ska få ha en övervakare, Alek ville bli min, ja frågade med hon tyckte inte man skulle ha en nära vän, nehe det va ju synd då, så hon skulle ta med ngn på nästa möte som hon tyckte passade bra.. får se om ja tycker hon duger åt mig =)
Sen mötte ja Sandra, gick och käkade på paus, sen skulle hon spela bort lite pengar, nu porrsurfar vi lite..Sen blir det väl hem till gubben för att snacka lite skit, får se om ja kanske ska baka lussebullar idag med. Runt sju ska iaf jag & min syster bowla. Det är bra för mig det.
Har börjat känna hur det lilla livet i magen rör sig. =) det är jätte kul, exakt en vecka idag tills ja ska på UL! då får ja veta om det är en flicka eller en pojk. Läängtar!

Peace

Kommentarer
Postat av: jennie

ja tippar tusen kr på en liten tös

2009-12-02 @ 19:09:53
Postat av: Anonym

en pojk ska du få :)

2009-12-02 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0