Dagen innan nyår!

Just nu sitter jag hemma och titta på när min mamma och syster packar och stressar, för dom ska åka till sälen klockan ett, dom ska fira nyår där. Jag däremot, ska ta hand om lilla skrållan (katten), sen när man är gravid får man ju inte åka snowboard, inte bada på äventyrsbad, inte festa.. Ja man får ju i princip inte göra något alls, förutom sitta inne och äta och bli ännu fetare. Imorgon är det nyårsafton, vad ska man göra då? jag och älskling ska käka något, funderar på om vi ska gå ut och äta på kinan, sen blir det dricka pommac! VI kanske ska smälla lite raketer med. Va på stan och käkade med Sandra igår, vi pratade på att kanske gå ner på stan, typ biljarden (om det är öppet) och härja lite. Får se hur det blir med det, jag har ju världens finaste nyårsklänning att ha på mig, det framhäver verkligen mina fina kurvor ;). Tanken med den klänningen är att man ska vara smal, men whattahell! =) Ikväll klockan sitter jag bänkad framför tvn och tittar på Victoria´s secret fashion show 2009 iaf!
Finns inget bättre!

Gott nytt år gott folk!

Kommentarer
Postat av: Morsanmia

Gott Nytt År till dig och din bebis!

Året du blir mamma, det viktigaste året i ditt liv.

Kram och Lycka till

2009-12-30 @ 20:58:27
Postat av: Anonym

du verkar inte direkt glad över din graviditet.. du klagar ju bara hela tiden!!

2010-01-03 @ 12:22:08
Postat av: Jaffy

Haha, jag klagar väl hur mycket jag vill! Det är ju inte du som måste gå och va fet! Ja är glad att jag ska få en bebis! Jätte glad. =)

2010-01-04 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0