Alek & Frivården

Vaknade klockan tio idag, det betyder att jag sov väldigt länge, oftast är jag vaken senast halv nio på morgonen, men jag och syrran låg uppe sent och kollade på House of Wax som gick på tvn igår. Alek ringde nyss, jag ska hem till henne och fika, hon hade bakat julgodis som hon skulle bjuda på. Eftersom vi själva har bakat så mycket nu, så har jag hööga förväntningar, haha =). Sen vid kvart i tre ska jag till frivården, ska få träffa en tjej som kanske ska vara min övervakare, om jag tycker att hon duger.. Sen ska jag försöka få tag i evelina med, min ekonomihandläggare, se hur det gick på mötet igår, om ja kan börja leta lägenhet eller inte... Ska väl ta mig tid att träffa min man med, men han sover mest om dagarna så det blir lite svårt.. Får gå och pussa lite liv i honom sen. Nu ska ja kolla lite på Project runway sen vänta på att lilla Alek ringer mig..

Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0