tralala

I helgen var jag, mamma & syrran i degerfors, sålde massa saker som blivit kvar här på cafet, märkeskepsar, tröjor och massa annat tjaffs, det gick bra, vi vart av med allting, sen hade vi ganska så kul med. Jag fick massa nya vänner =) synd bara att alla som kom fram och prata med mig var alkoholister eller knarkare, hm, undra varför dom dras till mig?
Jag och syrran tog massa kort, men hon har kameran med sig till skolan antar ja så ja kan inte lägga upp några bilder nu, får bli ett senare projekt. Fick svar om en lägenhet idag med, ska skriva och säga att jag tar den tror jag nog, vet ju inte om soc betalar en lägenhet åt mig men det märks val. Har dom något val?
 Nu tror ja det blir fika med emma, sen ska ja träffa sara med.
Måste förbi brottsofferjouren med , kolla när min tid va .. ska styra upp så ja får mina 6000 i skadestånd, det har ju fan gått ett år nu, nu får dom snabba på, ja vill ha nya kläder och skor faktiskt!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0