Sista dagen på Blå valvet idag!

Japp, imorgon stänger vi, och sen är det andra som öppnar, kommer kännas skit skumt men det är nog bra för mamma, hon har stått här o trampat allt för länge nu, och det kanske är på tiden att ja skaffar mig ett RIKTIGT jobb och tjänar lite pengar. I torsdags åkte ja o julle till karlstad för att shoppa lite, va riktigt trevligt, sen hyrde vi film, åt god mat och godis, hade jätte mysigt, igår tog vi det rätt så långt, ikväll ska jag ut med sara och några fler, en utav dom är cris, som jag vart så nära vän med på beroendecenter, han har flyttat hit nu, känns skit kul, vi fick ju så bra kontakt, och han är en riktigt jävla vän han, han är så omtänksam. =)
Får se om min karl ska med ut också, han står väl i valet och kvalet tror ja,
ger en update imorgon ,, med bilder förhoppningsvis.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0