Jen, Sara & Nova

Ja vi är värsta gänget. =)  Har varit med Sara & hennes lilla Nova nästan varje dag nu dom senaste två veckorna, känns skönt att vara tillbaka i den riktiga världen igen med. I lördags va jag & sara ute på krogen, det vart mastis. Det va riktigt roligt, fulla som as vart vi men det hade vi förtjänat, som fan med. Det lär göras om, rätt snart med, hoppas vi ska ut o helgen igen, om jag lyckas få med lilla sara ut igen.. Men hon brukar inte vara omöjlig.
Snart kommer Sara & Nova ner hit till cafét, ska fika en stund, sen ska jag och sara min harley och åka ut till skärgården och sola lite & köpa glass kanske.. För äta det behöver jag. Sen kanske ja ska träffa Malin senare på en kaffe, om jag inte glömmer bort att höra av mig, eller hon är för upptagen. Hon försöker ju "värva en ny medlem" =)
Nu har jag varit drogfri ett tag, känns bra! Visst tänker man på det rätt så ofta, i princip hela tiden men det går ju att vara utan om man bara ger sig fan på det.
Nej nu ska ja kolla runt lite på nätet, sen kanske man ska ta en sväng förbi rosenbergs och hälsa på daniel ;) Nej då, skämta bara Sara! eelller...?


Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara & Nova

Vadå Rosenbergs ? haha neee. inte skämma ut dej som du gjorde igår, pinsamma männiksa! :D ja Nova längtar efter dej nu , eftersom du bara drog. men hon får väll se dej sen kanske ?!

älskar dej jaffy!



2009-08-06 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0