Fuck this shit!

Jag är så jävla ledsen, Känner mig så jävla förd bakom ljuset och sårad framför allt. Valet borde inte vara så jävla svårt, drogerna eller mig? Du vet hur bra du mådde ren med mig! Du är 45 år , sabbat hela livet, försummat dina barn, inte åstakommit med ett skit! Det är inte försent att göra det bättre, varför vill du sitta kvar i samma jävla repris! Det händer ju mer i våra bästa år än i knark-livet. Jag vill inte lämna dej, jag vill leva med dej för jag älskar dej men jag vill inte knarka mer, därför måste jag! Den dagen du är ren, på riktigt, kan du ringa mig, då kan vi börja om!

Haft feber hela natten, har feber fortfarande, mår piss på alla sätt & vis nu, men ja är iaf drogfri, så det så!
Sara & nova kommer snart, vi ska dricka lite kaffe och prata sen ska jag hem och plocka ihop lite saker. för att sova hos min mor.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

starkt bra beslut

jennie

2009-08-14 @ 11:45:22
Postat av: Johanna

Nu börjar din inställning bli bra gumman, keep on going. Vi alla gillar mer än ren Jaffa än en pundar Jaffa.! Puss Joo

2009-08-14 @ 12:07:32
Postat av: Anonym

det låter som du kommit på bra tankar. du ska va stark och hålla dej långt borta från det hårda livet. du har många omkring dej som stöttar och älskar dej.. håller alla tummar

2009-08-14 @ 19:14:16
Postat av: Marielle

Inte för att det är mina buisness, men byt inte ut ett beroende mot ett annat... Lätt hänt! Skippa alla snubbar, killar och gubbar och var SJÄLV! Känns kanske lite jobbigt, men det kommer alltid finnas kuk till övers... Dina vänner (riktiga, och det är inte så många...) och din familj finns där hela tiden. Var bebis! Ligg i knä och bli smekt över håret av någon som älskar dig jämt och alltid. Att skaffa en strulig kille blir bara problem, och du kommer ta på dig ansvaret för honom och bli sårad, lurad men samtidigt känna dig stark och behövd. SKIT I DET! Jag lovar, håll dig för dig själv, skaffa fasta rutiner, låt livet få tid att komma ikapp dig, bli mammas lilla tjej och ta alltid ett steg bakåt och badöm situationen innan du fattar något beslut. Hitta en kanal att ventilera med, kan vara bra med någon utomstående ibkand också. Var inte rädd för att vara rädd. Håller tummarna för dig, men glöm inte att det är du själv som formar ditt öde och att alla handlingar har en konsekvens -bra eller dålig... LOVE! /Marielle

2009-08-19 @ 16:39:43
Postat av: jaffy

Tack marielle, kändes som ord från en storasyster, vilket ja aldrig haft någon =), men ja vet att du har rätt! Love Jaffy

2009-08-19 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0