Clean, clean, clean!

Yes, ja är ren, va nyss och lämna prov på det med! Har varit ren i en & en halv vecka, är mycket stolt över mig själv, och min man, han har varit ren lika länge han med. Vi mår båda mycket mycket bättre, och den här veckan & helgen framförallt har varit helt underbar.
På torsdagen åkte jag med syrran till Karlstad och badade på skutberget, va riktigt trevligt, när jag kom hem därifrån träffade jag min far på stan, han slet med mig till The Pub och vi satt och pratade och tog några öl. jaffa
Skutbergen med syrran! Jag olustar, med vart en rätt fin bild trots alls ;)

Dagen efter åkte jag med han & Liza ut på sjön, var ute hela dagen, och vart solbränd såklart =)
På kvällen drack jag öl med min gubbe & min bästa vän, sen drog vi till Mastis, där hade vi jätte trevligt,. som alltid. Efteråt hände det en liten incidident som va mindre roligt, men min karl fick iaf lite stryk och sen fick han åka polisbil, jävla snutar som inte kan lyssna och inte förstår vem "offret" var i det hela, men men.. Jag är ju inte sämre än honom så ja tyckte att ska han sova hos polisen ska ja med göra det, så ja åkte dit jag med..

På morgonen stod han och väntade på mig utanför =) Sen åkte han och jag till Kungens rastplats och badade, sen tog vi en sväng i skärgården, på kvällen grillade vi och åt massa gott..
Igår tvättade jag hos mamma, medans älsklingen grejdade med moppen lite, sen solade vi och hoppa studsmatta,
Idag ska jag skriva in mig på arbetsförmdelingen och massa möten hit och dit, så vi kan få lite pengar, för jag & jörgen ska nämligen åka till kusten, ja den här gången ska det bli av! För nu är vi rena och fina och då kan man ha kvar pengarna, utan problem, och vi behöver bort, behöver ha något att göra hela tiden med så man kan fortsätta vara ren, för livet är underbart med min älskling nu, utan droger.. Hoppas det fortsätter åt rätt håll nu, ja har ju bra mycket lättare för att sluta än vad han har.. men han har inget val än att sluta heller, fortsätter han så har inte mig kvar, och inte livet heller i så många år till, nej nu ska vi leva! Som ett gammalt gift par, riktiga svensson, with no drugs! =)



Kicking it old school.
Hittade ett gammalt minneskort med massa bilder på, old school.


old school


Johanna, fia & Jag på Aleks 18 årsdag. Shit tre år sen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0