ANL

Började dagen med att gå till ANL och lämnade prov, negativt såklart. "klapp på axeln, jenny "
Nu är jag på cafét , väntar på mamma, hon ska följa med mig till apoteket, ska hämta ut medicin och ja har ju tappat bort mitt leg såklart.. Klockan tre har jag & julle möte på soc med, sen ska ja förbi arbetsförmedlingen och lämna mitt mobilnr med så dom kan få tag i mig. Har lite att göra idag iaf, det känns bra. Ska bli så skönt att åka & shoppa lite i karlstad i slutet av månaden. Det var ett tag sen man gjorde ngt sånt, snart ett helt jävla år sen.. fy fan. Tror inte att jag är i behov av nya saker så sett för skor har jag i drivor, väskor i tusentals & kläderna får inte ens plats i lägenheten, men jag har ju blivit så prylbesatt och ja tror inte man kan ha för mkt av skor, väskor & kläder? Am i right ?
Sitter och kollar runt på internet efter saker att inhandla, hitta en bra sida med skor, finns lite korsetter & så med.
www.stilox.com

 
Blir nog ett par såna kanske ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, jag ville bara säga att ja är hur glad som helst att du är Nästan är gammla jennifer igen. är så mkt bättre att umgås med dej nu. kan skratta åt saker o ting som vi gjorde förut . kommer alltid stå vid din sida . o de hoppas ja att du förstår nu. Älskar dei tjejen!

2009-08-20 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0