Behandling dag 19

Idag sov jag skit länge, gick upp tolv, precis till lunch. Ingen som hade väckt mig så jag missade självklart promenaden, men jag fick följa med till coop iaf, mötte Julle precis utanför på parkeringen, kändes skit jobbigt, frågade personalen om ja inte kunde få gå fram och krama om honom iaf, nej vi fick prata lite snabbt med typ 2 meters avstånd, riktigt tungt va det, fan jävla dagis det här. men snart så.. Har målat lite mer påskbrev idag, hehe. har verkligen fastnat för det där. Ska ge ett till min berra-bus här inne, han är så go. =) En gammal man som är en riktigt spjuver verkligen.
Sen blir det påskmat. Gött!
Imorgon är det jag som lagar maten, då blir det potatisgratäng och fläskfilé. Sen blir nog kladdkaka till efterätt. verkar vara det som dom andra vill ha. Inte tagit någon stesolid idag, håller ju på att trappa ner, och det har funkat bra hittills, hoppas det gör det med.. Får iaf recept på mina kampral när jag lämnar det här stället, va lite orolig för att jag inte skulle få det, vågar verkligen inte sluta med dom, sen såklart mina antideppresiva. Dagarna bara flyger iväg, snart är ja hemma igen, har hemlängtan nu!
Over and out.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Glad Påsk, vi ses snart. puss

2009-04-11 @ 18:33:46
Postat av: Pappa

Ska du till Johanna snart, Kan du ta med en gitarr hem från göteborg till mig isåfall?

2009-04-13 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0