Behandling dag 18

Shit, har så jävla ont i min rygg, har suttit och målat påskbrev hela dagen verkligen, jag skojar inte. Och så pedant som man blivit så tar det ju ett tag med bara ett, sen måste man ju springa iväg och ta en rökpaus ibland. Men nu har jag så många så jag kan gå påskkärring på lördag ;) Men det har varit en trevlig dag, har börjat få hemlängtan nu som tusan, det är väl på både gott och ont. Mest längtar jag efter min karl! Gud va jag saknar honom, är så trött på att bara höra hans röst, titta på honom från balkongen, vill hoppa ner till honom, och krama om honom. Vet inte vad det blir med oss när jag "kommer ut " men just nu, känner jag ända in i själen att jag älskar honom och vill leva med honom, och att vi har annat gemensamt än BARA droger. men jag vet ju inte... Men ja hoppas och tror på oss, vad alla än säger.
Min blogg är populär nu ser jag, det va väl det jag ville, kommentarerna tackar jag för. Dom snälla, dom andra bryr jag mig faktiskt inte om med tanke på att hälften inte är sant. Men det som är sant står jag för och känns det bättre så..
1. Ja jag har varit med samma kille som min mamma! (jag va först faktiskt)
2. Har varit med en invandrare och även VARIT rasist! (sjukt, men sant)
3. Jag har varit en slampa, kan fortfarande uppfattas så eftersom min personlighet är så.. jag är väldigt "flörtig" av mig och vill ha mycket bekräftelse.

4. Har behandlat många människor mycket illa, inte respekterat dom. Det är jag ledsen över många gånger, vissa ångrar jag inte ens.

5. Någon gift man har jag inte varit med... Inte som jag vetat om iaf.

6. Jag får skylla mig själv för mitt missbruk, det vet jag mycket väl om, ingen annans fel alls!

7. Hora... det ordet känns så uttjatat men ja, jag har EN gång sålt min kropp för pengar till droger, det är sant, men det hände "hyffsat" nyss och hora har jag blivit kallad i många år, men det är jag inte, prostituerar mig inte.

Men som sagt en gång, och det skäms jag över något så fruktansvärt. Det är vidrigt och förnedrande, men det va inte "jag", jag va inte den jaffa som jag borde varit, jag gjorde allt för att få mina grejer, det är inte många som vet om det här, men ja känner att jag behöver skriva av mig.. Behöver inte förklara något för dom som skriver, men jag VILL, för det hjälper mig att må bättre, det hjälper mig att bearbeta det jag har varit med om och det jag ska ta mig ur. Vet inte vem det är som hatar mig så mycket som skriver, vore så mycket lättare om man visste vem det var, för det är så många jag behöver be om ursäkt till, så många jag har sårat för att själv må bra, som jag inte ens fattat själv att jag har sårat. men jag är så förändrad nu, jag kan ärligt säga att jag är en snäll, lojal, ödmjuk person, jag  vill att andra ska må bra och jag gör allt för att dom ska må bra, det är det JAG mår bra av. Kanske låter helt skumt, men jag vet så mycket mer om mig själv nu än innan. Har lärt mig så mycket! Sen kan jag vara skit elak som alla andra, men jag är inte densamma som jag va. Jag är bättre, jag förtjänar bättre, jag kan saker, jag är bra på saker.... Helt sjukt, men min självkänsla & mitt självförtroende börjar bli lite lite bättre iaf..

Well well. Ha det bra allihopa!
Over and out!

Drogfri i 18 dagar idag. så jävla länge! så jävla bra !


Kommentarer
Postat av: Angelica-mamma till Liam <3

Tänkte bara säga att du är stark :D Du kommer säkerligen klara detta! Men ett råd, om din nuvarande pojkvän är missbrukare så kanske det inte är sån bra ide & fortsätta vara tillsammans med honom, då kan du ju lätt ramla dit igen!! Och du, skit i vad alla andra skriver, i denna stad vet ju folk mer om en själv än vad man vet själv.. Eller aa det TROR sej veta, men de vet inte ett skit!!! Stå på dej!

2009-04-09 @ 23:15:58
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du klarar allt, du kAN gå på vatten till o med!!!=)

2009-04-10 @ 10:13:30
Postat av: Anonym

men gud har du knarkat i en månad innan? måste vara jätte jobbigt. fattar inte ens varför de skickar dej på behandling. mina skattepengar. du är sååååå duktig!

2009-05-01 @ 19:43:10
Postat av: Anonym

nee hon knarka 2 veckor sedan var hon en riktig pundare=)

2009-05-17 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0