Behandling dag 17

Gud va tiden går fort nu.. Inte alls långt kvar tills på tisdag, den här dagen har dock varit lite seg. Har haft ett möte, sista ÅP;en sen va jag in till A-C och diskuterade vad jag ska göra efter det här och sen fick jag göra en nu scl-90, det är ett frågeformulär som dom sen räknar ut "poäng" på för att se hur man mår och sådär.. Riktigt dåligt är ca 70 och det va det lägsta jag hade på den förra, det är  inom olika områden, det högsta va typ 98.. men idag när jag gjorde den va mitt lägsta 53. sjukt stor skillnad.. och jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde förut..
Tror idag att jag kommer klara mig utan droger själv när jag kommer ut, men ja behöver ju en hel del stöd som jag vet att jag kommer att få, så nu ser jag fram emot att åka hem, fast  ändå ledsamt. Vi är sånt jävla gäng.! =)
Vi är inte kloka någon utav oss men alla har något "gulligt" i sitt sätt att vara, blir nog mycket tårar på tisdag,
Va iväg och handlat idag iaf, vi skulle gått på promenad idag med, men det va ju as kasst väder så det blev det inget med
Har inte hänt alls mycket idag.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker att du e duktig gumman! Självklart kommer du ha folk som e villiga att ställa upp på dig när du kommer ut, se bara till att låta alla hjälpa dig den här gången... Jag är stolt över dig! Hör av dig när du kommer ut, e ledig tills torsdagen då! Älskar dig vännen. Puss och kram

2009-04-08 @ 19:26:36
Postat av: Anonym

för att alexandra är ju en sån bra kompis!?? bara bryr sig om sig själv! präktiga snorunge! de e vad du är det!!stor kropp litet huvud!

2009-04-09 @ 10:12:25
Postat av: Anonym

Nu får jag nog!!

Jag känner inte någon av er (hamnade på bloggen av ren slump), varken jaffa som skriver bloggen eller alla ni som komenterar.



Men vad är det ni försöker uppnå genom alla taskiga komentarer om Jaffa eller till de som skriver positiva komentarer till henne!?



Jaffa och alla hennes vänner har kanske gjort en massa som jag inte har en anning om och det spelar heller ingen roll. Vi är i NUET och då handlar det om att Jaffa är på väg att ta sig ur ett missbruk!!



Jag hoppas verkligen att den eller de som skriver alla elaka kommentarer förstår vad de håller på med, vad det kan leda till.

Om ni bara viste vad "bara ord" kan skada!

Jag tror inte någon vill ha på sitt samvete att någon mår dåligt (eller att det leder till något ännu värre) pga vad man själv har sagt eller skrivit...



Fortsätt kämpa Jaffa, du kan om du vill!!

Och glöm inte...ensam är inte alltid stark, våga be om hjälp och stöd när du "kommer ut"!!!!

2009-04-09 @ 13:26:33
URL: http://valjlycka.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hon ska få tillbaka ALLT hon gjort mot folk! du som skriver det vet inte ett skit om vem jaffa är! hon är en slampa som kan göra exakt vad som helst mot andra..hon behandlar folk som ett skit hon har inga respekt..och du som skriver det borde Håll käft och tar reda på vem hon är först!! vet du hur många gifta killar hon har varit med?? vet du hur mycket hon skrattar åt folk?? hur rasist hon är! men visst, hon har knullat invandra med!varit med samma kille som sin morsan. så jävla äcklig hora! du vet inget om jaffas livet! hon kommer alltid att vara samma slampa! ta reda på vem du försvarar först! ''Jaffa är på väg att ta sig ur ett missbruk'' IBLAND FÅR MAN SKYLLA SIG SJÄLV!!

2009-04-09 @ 17:09:30
Postat av: Anonym

hon har inge missbruk, fjant bruk däremot,fjortis på 20 år

2009-04-09 @ 19:45:12
Postat av: Lena

Jag håller med allt som "väljlycka" säger! Och om nu ALLT du (anonyma) säger skulle vara sant (som jag inte tror)...so what...det var då, nu är nu och det är ALDRIG försent att ändra sig.

Försök att släpp Jaffa och ha en glad påsk istället...

2009-04-09 @ 20:48:47
URL: http://nogg.se/lenalindstrom
Postat av: Johanna

Seriöst, varför bryr ni er överhuvudtaget ? Låt oss som tror på Jaffa göra det ist för att hålla på så där, är det erat problem ? Eller vart vill ni komma ? Och vad har detta att göra med vad Jaffa gjort innan eller inte gjort. Seriöst lägg ner...

2009-04-09 @ 20:53:21
Postat av: Alexandra

Vissa har verkligen inget liv.... Haha, sitter här och kommenterar anonymt! Då är man bra feg. Du "anonyma" människa gör något vettigt istället för att skriva här varje dag för att trycka ner folk, du lär inte må bra själv! Måste använda andra för att du själv ska må bra. Då är det illa! Och Jaffa, vi ses på tisdag! Jag saknar dig, hoppas att du har det bra!!! Puss och kram

2009-04-10 @ 17:05:08
Postat av: Anonym

alexandra slickar ju fan röv på¨jaffa

2009-04-11 @ 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0