Behandling dag 15

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. hade ÅP förut, va sådär.. annars har det vart lugnt, väntar på att klockan ska bli tre så vi kan gå ut och gå , vi ska till biblioteket och låna böcker, ska bli skönt att komma ut lite, hoppas det blir lite varmare med så vi kan sitta och sola på balkongen, måste försöka se lite fräsch ut när jag kommer härifrån.. Usch, så jävla snart bara. om exakt en vecka ska jag ut, fan va hemskt. Här inne är man så trygg, och vi har sån bra gemenskap så det är inte klokt. Har inte så mycket att skriva idag faktiskt. Jag mår jätte bra iaf. Saknar julle massor som vanligt.
Tack för alla fina kommentarer! Ni är änglar, tack pappa för alla fina ord, för du va här. jag älskar dej så mycket så det gär ont i själen. Hoppas vår kontakt kan bli bättre, det är väl som dom säger, det är aldrig försent!

Kram Jaffa!

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

känner dej inte alls... men du verkar vara en strak tjej med skinn på näsan. du ska allt fixa det här. jag har vart med om likvärdigt. det är en lång väg. men värt allt. jag lovar. nu är jag ren sen några år tillbaka och har familj.. lycka till tjejen

2009-04-06 @ 12:47:50
Postat av: Elin

Tack för din kommentar Jaffa! :) Jag är också övertygad om att du kommer klara dedär galant!!

2009-04-07 @ 12:40:33
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Lill-Gos!

Satt o kolla på bilderna sen i sommras. Fick en massa rysningar om hur allt kunde bli såhär. Jag saknar tiden när vi satt o drack kaffe på balkongen o skratta hela tiden. När allt va ganska bra. minnen för hela livet. =) tänkte komma upp till dej o hälsa på. men vet inte om du vill ? så du får gärna säga till. Uppdatering om magen dåra. haha. den är en stoor-bebismage nu! haha ha de bra gumman! Puss Lill-gos

2009-04-07 @ 14:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0