Behandling dag 14

Idag fick jag sovmorgon, vakna vid elva. Käka lite mat sen platta jag håret och fixa till mig sen åkte vi ut till picasso för att fika, jag får självklart en panikattack och vi måste åka tillbaka ganska så snart, fick mina stess och sen börja jag frysa ngt så sjukt mycket så jag låg med fem filtar och somnade så.. svettig när jag vaknade kan jag tala om, Vet inte om jag börjar bli sjuk eller om det va avtändningen på Benzo eftersom jag bara skrev av mig dom så plötsligt, men fan va jag sur jag blir om jag märker att det är så. Då är det dom som gjort mig beroende på den skiten, för det va jag inte innan.. Nu mår jag iaf bra igen och jag o kimpan ska baka kladddkaka alldeles strax. Pappa va här igår, det va jätte skönt att träffa honom, han hade med blommor, godis och en tidning. Jag älskar dej pappa! Vi hade så trevligt  så, sen satte jag o sola på balkongen en del igår, Julle kom förbi och vi pratade lite, fan va snygg han va. =) han sa att jag va vackrare än alla rosor i hela världen. =) hehe, Saknar dej mitt hjärta. Men om tio dagar kommer jag hem!
Usch, det är alldeles för snart, vill vara kvar här, här har jag det bra,här är jag trygg.
Är rädd för att komma hem, är livrädd! Vill inte knarka igen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack gumman ,Älskar dej med,,,,,,,,,,,,,,,, Faan nu kommer tårarna. häng i åååååh vad ja vill att det går bra för dig,, höres

2009-04-05 @ 17:48:57
Postat av: Anonym

det kommer att gå bra när du kommer ut! var stark,huvudet högt!!!!

2009-04-05 @ 18:00:03
Postat av: Pappa

kanska nån kan lära dig Bob Marley låten Three little birds på gitarr så har ni ackorden här.

A

Rise up this mornin'



E

Smile with the rising sun



D A

three little birds pirch by my doorstep



(A)

Singin' sweet songs



E

of melodys pure and true



D A

sayin', this my message to you-oo-oo





Chorus:



A

Singin' don't worry, about a thing



D A

Cause' every little thing, (is) gonna be alright



(A)

Singin' don't worry, (don't worry) about a thing



D A

Cause' every little thing, gonna be alright



Testa vetja det kan bli kul :-)

2009-04-05 @ 18:17:19
Postat av: fia

du kommer klara dig för du har så många på utsidan som bryr sig om dig och älskar dig. och så är du en jävligt stark person, för det är inte många som hade orkat gå igenom det du gör nu!

ta åt dig av dina kommenterar du får, du är bra jaffy

2009-04-05 @ 19:08:11
Postat av: Anonym

blod är tjockare än vatten minns du de jaffa!? vi ställer upp på varandra!

2009-04-06 @ 10:46:43
Postat av: Anonym

Fia vad fan skriver du här nu? hehe



kommer du ihåg när du sa ''jaffa borde skärpa sig och skaffa ett liv.. det enda hon gör ,är att knulla runt och knarka'' du är ju jätte falsk mot jaffa och det vet du! så skärpa dig nu och sluta att låtsas vara bästis!

du vet väl vem jag är!

2009-04-06 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0