Behandling dag 13

Igår hann jag inte att skriva någon blogg, hade mycket för mig då. Kom tre nya och personalen bad mig visa dom runt och sådär. jag som ändå är typ personal här, borde få lön snart har vi kommit fram till. =) Kul att veta att dom gillar mig iaf. En sköterska sa till en av dom nya : " Sätt dej här du, det här är Jennifer & hon är den snällaste & duktigaste tjejen vi ngnsin haft här"  Det va kul och jag vet att dom tycker det med, hjälper ju dom flesta hela tiden, sen hade jag & Kimpan lite fest på rummet, lyssna på trance och mina högtalare lyser ju i olika färger så det va skoj, man får göra det bästa av situationen, sen kolla jag på film, Knetan satt och jävlades med mig hela tiden, han är lömsk, haha
jag älskar att vara här. Trivs som fan, får söka praktikplats här sen när jag är klar. Får se vart det bär av nu efteråt.
Verkar luta åt behandlinshem. Men ut vill ja en stund iaf så jag kan träffa dom jag saknat. Dom "vanliga" kompisarna och min älskade karl förståss. Vi har bestämt oss för att försöka bli svenssons, gifta oss och skaffa en liten bebis kanske ?
Hehe, nej skämt och sido, men vi ska kämpa, för vi älskar ju varandra! Det är det viktigaste, åldern är skitsamma. Inget jag bryr mig om, och dom som gör det ... Ignorera!
har nyss ätit innan det va vi på maxi, handlade till ikväll. jag ska göra tacos och sen blir det väl en kladdkaka till efterätt skulle jag tro. klockan 2 kommer pappa hit på besök, är lite nervös men kommer bli trevligt.. Tog bort mediciner igår med, tog bort stessen så jag slipper bli beroende av det med.. nu får jag bara mina antidepp & kampralen , dom vågar jag inte sluta med för det ska ta bort suget och det ahr det gjort, vet inte om det beror på dom eller mig själv, så dom har jag kvar.. Så nästa pissprov kommer jag va helt clean ! =)
Har varit helt ren i 13 dagar och det är så jävla skönt, och jag har haft så kul ändå. just nu finns det ingen tanke på att börja igen.. Min bästis är med bolle? Det tror jag knappast, för min bästa vän är förlovad med en fin kille som hon bor ihop med.. Och den som är med bolle får skylla sig själv, han kan inte få mig att börja igen. Har inte en enda känsla för honom. Han skadade mig på alla sätt.. En sån människa vill jag inte ha igen och jag önskar den bruden alla lycka och hoppas han inte har ihjäl dej, jag drog innan han hann göra det..
Tack för mig!



Vet inte vem som skrev kommentaren till mig om att jag va stark och jag ville skriva av mig och det. men vart väldigt glad och vill gärna veta vem denna vänliga människa är ? =)

Kommentarer
Postat av: Marléne

kämpa på tjejen! du vet att jag alltid finns här och hejjar på dig!

2009-04-04 @ 14:17:23
Postat av: Sara

Jag tycker du är grym som går igenom dethär! Lycka till! =)

2009-04-04 @ 14:31:24
URL: http://sgoldson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att läsa att det fortfarande går bra!

Pratade med din mamma förut, bad henne säga till dej att du jätte gärna får slå en signal om du vill och orkar, men bara om du vill ! Hon har ju mitt nr om du itne kan det i huvudet! :)

Take care! Puss (K)

2009-04-05 @ 16:52:02
Postat av: Pappa

Var skitkul att hälsa på dej & se att du mår bättre än ja sett på länge. du hade gått upp några kilon, men det klär dej, för er som ej träffat henne på länge & undrar så ser Jaffa fräsch o stark ut, det här kommer gå bra det känner jag i hela mitt hjärta,

Till er som stöttar min tös (Johanna och andra)vill ja bara säga

"Jag älskar er"

2009-04-05 @ 17:45:05
Postat av: Anonym

älskade karl ?? hahaha.. Han finns alltså?? :P

2009-04-05 @ 21:00:05
Postat av: Anonym

Tror att det är mig du menar .Det du skrev nu längst ner i detta inlägg :) För ja skrev en kommentar där det stog bla det. Men ser den inte nu :S



Keep on the good work :)



/ Micaela Nilsson

2009-04-05 @ 23:27:32
Postat av: Lena

Hej Jaffa! Vet inte om det var mig du syftade på om kommentaren, men jag skickade nån liknande kommentar. Jag känner din pappa och mamma lite. Du känner min ena dotter och ni har väl inte kommit så bra överens (förr), om jag förstått det rätt ler. Jag har ett kort på dig och Frida när ni var små, i Lysekil. Ni är sååå söta ;). Jag önskar dig en riktig GLAD PÅSK och all lycka. Kramiz /Lena

2009-04-09 @ 15:28:03
URL: http://nogg.se/lenalindstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0