Behandling dag 11

Imorse när jag belv väckt och fick mina antideppresiva mådde jag så illa jävla illa så jag gick o la mig igen, men jag får ju tydligen aldrig vara ifred jag så dom väckte mig ju, då skulle ja göra pissprov, sen gjorde vi gravtest med för säkerhets skull eftersom ja mådde så himla illa. Men det va negativt, precis som pissprovet.. Sen va jag på NA igår, det va jätte bra ska fortsätta att gå på dom mötena. Sen har jag städat den stota balkongen så vi kan sitta där och sola, sen va ja o maria på maxi och köpte blomjord och påskliljor, snart ska jag och christer åka och köpa lite mer blommor som jag ska plantera sen ska jag baka morotskaka med.. Göra en lista på saker som ska inhandlas till på lördag för jag ska göra tacos, vart hos psykologen idag med, snart ska jag få provsvaren på sjukdomar med.. ja men som ni ser, jag jobbar typ här. haha. Igår beställde jag & en annan klient här färgade linser. Jag tog lila, kommer bli toksnyggt. Suttit och solat lite på balkongen nu med, den lilla tiden jag hann.. =) Skit varmt ute ju..

skriver mer sen.. hinner inte nu..

Nu har jag planterat blommorna på balkongen, det blev jätte fint. Sen har jag bakat morotskakan, den vart skit god, men fick ju bra assistans med..
inte hänt så mkt mer..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ringde förut, fick komma på Lörd vid 2 hör av dig om det passar,kan ju ringa eller maila eller bara skriva nåt på sidan. ha de gott i solen på balkongen. Föresten åt vilket håll är balkongen ser du vårat hus?

2009-04-02 @ 21:09:01
Postat av: jaffa

Jag ringer dej imorgon på hemtelefonen runt sju, kan inte ditt mobilnr u huvudet och har ingen mobil här. Men mig passar det, inte direkt så jag är upptagen hela dagarna.. vi har balkonger åt alla håll typ, men en mot entren vid sjukhuset så jag kollade förut, men såg itne huset, men nästan så.. Kramar

2009-04-02 @ 22:08:34
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att höra att det går bra där uppe :)

2009-04-03 @ 14:26:13
Postat av: Pappa

Jag älskar dig...kolla länken nedan.



http://www.youtube.com/watch?v=4xjPODksI08&feature=related

2009-04-03 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0