What goes around comes around.

Ja så är det. Är så trött på folk så det finns inte ord för det. Jag ska bli likadan har ja tänkt, lika falsk och jävlig som alla andra. Är så förbannat trött på folk som kallar sig ens vänner men hela tiden kommer det fram saker om dom, Från den  ena och den andra. Har alltid vetat vem jag kan lita på och inte, men ändå har man vart lite naiv och tänkt att mig kanske dom inte säger så¨om eller mig kanske dom inte ljuger för, men vad får man för den tilliten, inte ett piss kan ja tala om, man ska aldrig lita på någon förutom sig själv, det har jag alltid tyckt och alltid levt efter men vissa gånger tänker jag om och inser att man måste ju kunna lita på någon, men varje gång man gör det slår det tillbaka på en som en käftsmäll skulle man kunna säga. Kan inte skriva vad det handlar om, för det jag vet, vet jag inte egentligen. Det jag däremot vet 'r vilka som är mina riktiga vänner, som alltid finns kvar för mig vad som än händer, och dom är få, väldigt få. Kan faktiskt ine komma på mer än två. Nämner inga namn, det blir så mkt skit då. Från resterande som trodde att det var dom. Nej nu håller jag mig på avstånd, och umgås med dom jag känner, alltså dom jag känner på riktigt.
Idag jobbar jag. Har jag gjort sen i torsdags, och knappt sovit något på tre fyra dagar nu. skit jobbigt, känner mig som en vandrande Zombie, Imorgon ska vi iaf till Ikea. ska bli kul. Sen bokade jag en kryssning igår.
Mamma, jag, felicia och bolle åker på krysssning den 23/12 och kommer hem den 25/12. kommer bli riktigt kul. Va faktiskt väldigt billigt att åka, två dygn, inklusive mat , så tog ja lyxhytten:P. sammanlagt 5580:-. Inga pengar ens.
Va och fikade hos pappa igår med, va riktigt trevligt. Tror jag kanske har fått honom att träffa farfar nu, men vi får se, han är lite vrång den där. Nej nu ska ja göra ngn nytta. med nytta menar jag leta lägenhet, vi ska nämligen flytta. Hatar ställer vi bor på , flyttar dit mer och mer drägg.. usch.

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0