I know it´s the right thing.

sitter på cafet nu, skulle jobba sista timman för att mamma skulle på utvecklingsamtal med min syster. Får se hur det går om hon sköter sig, men det tror jag nog, Hon är helt olik mig och då kan det ju bara gå bra liksom. Idag va vi på hundkurs igen, gick jätte bra. Fick mycket beröm för vi hade gjort allt som hon sa till oss om. Det är alltid kul att höra. Idag skulle vi lära honom att gå i koppel för han har börjat dra så in i helvete, och vi va ute o gick i en timma, han gick så fint så man trodde man va ute med en helt annan hund, vi fick börja använda klicker. Verkar bra, hittils har det funkat bra, bara att fortsätta att göra allt hon säger så blir han helt normal =) haha. SÅ gav hon honom ett hundtäcke med, hennes hund använde det inte längre, jätte snällt. Igår fikade jag med Marléne också, det va trevligt, kändes skönt att umgås med någon vettig människa igen, som inte pratar massa skit och sitter och ljuger, för det är inte marlene det. hehe. Hon är raka motsatsen, Wonderful! =) Imorgon ska jag till carema äntligen, men där kommer jag bara få en remiss till en annan läkare det är jag helt säker på. Men snart så vet jag vad jag är allergisk mot och kanske kan hålla mig undan det. Träligt o äta medicin hela tiden utan att veta varför man äter den. Sen kommer ju rasmus imorgon klockan ett också, och ska vara hos oss till måndag och så kommer det fortsätta varannan vecka. Känns bra att det äntligen blir något med allt, vet att fredrik är jätte glad över det. :P
Mitt nystartade liv som jag kallar det ,funkar riktigt bra, Mår mycket bättre nu utan allt snack. Blev fruktansvärt påfrestande psykiskt av att hela tiden lyssna på skitsnack, och sen att jag mer eller mindre vart likadan, utan att jag ville det. Kan inte för mitt liv förstå varför man ska prata skit om sina vänner till sina vänner? Konstigt, men vissa gör det väl för att dom själva ska må bättre, jag vet inte. Bryr mig inte längre faktiskt, det enda jag brukar fundera på är :
"Vad säger dom om mig nu?", men det kan jag nog räkna ut, man vet ju vad dom går för i vanliga fall.
Är otroligt glad att jag har mer vänner så jag inte bara hade dom och sen vart ´helt ensam.
Pratade med JOhanna höromdagen med, va kul, det var ju ett tag sen man pratade med henne nu.¨
Saknar henne så mkt, men jag ska försöka höra av mig mer och se till att ta mig ner till gbg snart, hoppas hon också försöker det.  Nej nu skiter jag i det här, ska göra lite sallader.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0